Ivana Simić Bodrožić: Hotel Zagorje

Ivana Simić Bodrožić: Hotel Zagorje

Zagreb, 2010.

vrijeme čitanja  Vrijeme čitanja: < 1 min.

Nakon provedbe ankete o biblioterapijskoj vrijednosti romana Hotel Zagorje, evo što su o knjizi rekle čitateljice:

„Čini mi se da bi ovaj tekst mogao biti poticajan za razgovor s mladima koji imaju posredna iskustva s ratom, i s odraslima koji imaju i posredna i neposredna ratna iskustva. Pojedini ulomci teksta mogli bi biti dobro polazište za razgovore s ljudima koji se hoće baviti ratom i njegovim posljedicama.“

Anne Marie Magovac, prof.

„U knjizi je vjerodostojno obrađen razvoj adolescenata. Tekst ostavlja prostor za nadu (čvrsta osobnost protagonistice, nada u budućnost iako nade gotovo da i nema), pozitivan je, lako se s njime poistovjetiti, sadržajno je i jezično razumljiv.“ 

Antonija Vlahović, prof.

“Odlično prikazano razdoblje odrastanja. Moguće je koristiti pojedine ulomke kao prikaze stanja (emocije, misli, stavovi, načini ponašanja) i promjena kroz koja svaki čovjek prolazi odrastajući. Knjiga provocira na razgovor i otvara teme pojedinac/društvo, tjeskoba/sigurnost, pripadanje/osamljenost, javno/privatno. Posebno je važna tema tijela (doživljaj tjelesnosti) u adolescenciji, seksualnost i duhovnost, prva socijalna iskustva izvan obitelji, idealizacija u zaljubljenosti- roman pokriva sve teme važne za adolescente.“

Ivana Bašić, prof.

„Knjiga se može koristiti za rad na grupnim razlikama, bilo dobnim, kulturalnim ili nekim drugim.“

Lucija Mičić, školski psiholog

 „Knjiga dobro prati razvojni put osobe. Ne osjeća se gubitak zaigranosti, smijeha i ljubavi i optimizma, iako se radi o iznimno teškim situacijama. Potiče razvoj samopouzdanja i samopodrške.“ 

Rozana Petani, pedagog
Pretplatite se
Obavijestite me
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
View all comments
Možda će Vas zanimati…
Prvi hrvatski studij biblioterapije – prijave do 15. listopada!

Prvi hrvatski studij biblioterapije – prijave do 15. listopada!

Studij je ustrojen kao dio cjeloživotnoga obrazovanja, kao stručna edukacija koja početnicima nudi uvod u područje biblioterapije, a znalcima nadogradnju i stručno usavršavanje. Studij je autorski rad udruge Balans centar za biblioterapiju i logopedagogiju nastao na osnovu iskustva stečenog u 15 godina istraživanja literature, vođenja biblioterapijskih radionica, predavanja i seminara te na osnovu znanja stečenog u edukacijama u okviru studija biblioterapije koje nudi International Federation for Biblio/Poetry Therapy (IFBT).
Koncepcijski je nastao iz Biblioterapijskog laboratorija, šestomjesečnog edukativno-iskustvenog ciklusa biblioterapijskih radionica koje udruga Balans centar uspješno provodi posljednje četiri godine. Radionice Biblioterapijskog laboratorija autorski su rad Ivane Bašić i Ive Šišak, predsjednice i dopredsjednice udruge.

Termini novih webinara u svibnju 2025. godine!

Termini novih webinara u svibnju 2025. godine!

Neki od webinara nudit će teorijski okvir za razumijevanje postupaka koji se koriste u organizaciji biblioterapijskih radionica, dok će jedan dio webinara biti biblioterapijske radionice na kojima će se razgovarati o odabranom tekstu. Svaki webinar može se pohađati zasebno, a po završetku dobivate potvrdu o stručnom usavršavanju iz područja biblioterapije.

Share This