Balans Centar -Biblioterapija i poetska terapija

ožu 24, 2021 | Predavanja

Biblioterapijski pristup u radu s djecom i mladima u knjižnici

vrijeme čitanja  Vrijeme čitanja: < 1 min.

Mjesto održavanja: Zoom platforma 26.03.2021
Organizator: Hrvatsko knjižničarsko društvo – Komisija za knjižnične usluge za djecu i mladež i Knjižnice grada Zagreba – Knjižnica Medveščak

Stručni skup “Biblioterapijski pristup u radu s djecom i mladima u knjižnici” tematski će se baviti teorijskim i praktičnim aspektima primjene razvojne biblioterapije u dječjoj knjižnici.
Knjižnica je prirodno okruženje za primjenu razvojne biblioterapije, ima kvalitetan knjižni fond s odabranim čitateljskim materijalima i knjižničare koji posjeduju kompetencije za provedbu aktivnosti koji uključuju elemente razvojne biblioterapije i vođenog čitanja. Dječje knjižnice stvaraju pozitivna okružja koja djecu čine slobodnom i opuštenom te takve aktivnosti doživljavaju pozitivno, što su preduvjeti za uspješnu provedbu razvojne biblioterapije. Dječji knjižničari provode brojne aktivnosti poticanja čitanja od rane do adolescentske dobi kao što su pomoć pri odabiru knjiga i savjetovanje čitatelja te programi čitanja knjiga i razgovora o njima, radi stjecanja navike čitanja koje ima utjecaj na kvalitetu cjelokupnog života. Čitanje izaziva promjene u kongnitivnom, emotivnom, pa i socijalnom području čovjekova života što su glavni ciljevi razvojne biblioterapije.
Sudionici će dobiti uvid u različite vrste biblioterapije, te koji biblioterapijski pristupi su odgovarajući u radu s djecom i mladima u knjižnicama, odnosno koje aktivnosti mogu provoditi dječji knjižničari samostalno, a koje u suradnji sa stručnjacima.

Pretplatite se
Obavijestite me
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
View all comments
Možda će Vas zanimati…
WEBINARI TIJEKOM LJETA!

WEBINARI TIJEKOM LJETA!

U tri online radionice koje vam nudimo tijekom ljeta upoznat ćemo vas s nekim od postupaka koji su važni u istraživačkom dijelu pripreme biblioterapijskog susreta. Polaznici će dobiti uvid u teoriju pripreme susreta, ali će odmah potom učiti na primjerima, istražujući samostalno i u grupi, dijeleći svoja razmišljanja i pretpostavke.

Share This